tiistai 21. toukokuuta 2013

Loin blogin

Heippa Kaikki!                                                             21.5.13

 Elikkä siis oon uusi täällä bloggarissa , mun nimeni on : Janika , ja oon 12.v Aloin harrastaan tänään bloggaamista , ja ideani lähti siitä kun, kaks mun kaveria kertoi blogistaan ja ym. ja asun Pirkanmaalla , täällä Tampereen lähettyvillä. Ja aattelin kertoo teille nyt itsestäni et kuka mä ees oon.:D Elikkä Alotetaas, Pidän: (Eläimet) : Koira,Kissa, Hevoset & Ponit , Kani/Puput , Lisko<3 , Marsu  , ja Hamsterit, Käyn Keihäslahdenkoulua, Oon 6.lk :lla. , ja täs oli nyt jotain niin Aattelin että kerron myöhemmin lisää , mulla on nyt vähän kiire, kun olen lähdössä kavereitteni kanssa Uimaan<33 . :S  ja kerron myöhemmin mun koulu-päivästä , Nyt on mentävä. Moikkss...


 Moikka taas!:. :)     21.5.13     klo: 19:27

Täällä kirjoittelee Janika , ja mun piti tänään kertoo teille mun päivästä, Eli mun koulu-päivät on aina samanlaisia,:D  paitsi tietty välillä koulu kestää klo 13:15 & joskus taas 14:15 Eli herätin 06:45 ja ensimmäiseks puin tän päivän vaatteet (Tietty) :D sitten menin aamu-palalle , siin meni reilut 10min, Ja pesin hampaat, ja sit kello olikin jo 07:30 , niin leikin miedän kissojenkaa 10Min , ja lähin kouluun 15 Vaille 8 kun meil alkaa koulu aina 15 yli 8 tai 15 yli 9  , ym.  ja sit oli Bilsaa 2 ekaa tuntii . sit oli 2 h Englantia , ja sit tunti atk-luokassa , ja 2 h pesistä . ja lähin mun kaverininkaa koulust se tuli meille , ja sit klo :  16:00 me lähettiin mun toistenkin kavereittenkaa uimaan .  mutta nytten menen HeiHei! ja tässä alapuolella, vai ylä puolella on vielä mun yhden kissan Minnin kuva. :O) 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti