keskiviikko 22. toukokuuta 2013

Heippa taas..

 Minä taas , tänään oli kouluu, ja ihan kiva päivä , kun mentiin kasiin kouluu, ja oli kouluu vaan 3h , :D alkoi  klo: 08:15 , ja loppu klo 11:00  eka tunti oli Matematikkaa, toinen tunti oli Äidinkieltä, Viimesellä tunnilla , olis ollu Historiaa , mutt ame ollaan menty jo Historian kirja läpitte. joten meillä oli ATK-luokassa 1h , j ame tehtiin koneilla vapaa työtä . se oli kivoin tuntikin :) , ja nyt kello onkin : 14: 36 ja Mun kaveri sano et se tulis meille tänään. mut ei oo tullu vielä. Meinasin että mennään uimaan mut se on kuulemma sen mielestä niin kylmää ettei mennä. :( mutta ei se mua nyt haittaa. ja kun sanoin ihan ekassa päivityksessäni et oon 6.lk niin , tarkotin että oon menos ens vuonna 6.lk eli oon 5.lk vielä 1vk , sit on 2kk:den ja puolen kesäloma:) . Kivaaa!.  mutta nyt täytyy mennä Päivitän taas huomenna moikka . :) .



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti